eld och lågor



igår brann det på jobbet. hela grillen (eller broilern, som man säger) stod i lågor, (kanske överdriver lite) och brandmännen kom dit i svettiga bara och vältränade överkroppar. (okej, jag var inte ens där då, så vad vet jag) jag kom dit efteråt och fick känna branddoften, höra allt prat och titta på när några gubbar fixade grillen. spännande.

idag ska jag jobba igen, i 7 otroligt långsamma timmar. men jag ska inte klaga för jag har ett jobb, vilket många, många andra inte har. och imorgon får jag lön.

Kommentarer
Postat av: Lina

lööööön :D

Postat av: Sanna

haha, läste meningen, svettiga bara överkroppar och bara tänkte "DREGGEEEEL!" Haha. Man kan ju i alla fall få drömma ;P

2009-08-27 @ 22:09:54
URL: http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback