annis bananis drack vi!

igår kom sofia och alexander hit. vi satt ute på pappas altan och spelade spel, vilket kanske inte gick sådär jättebra för mig, men man kan ju inte alltid vinna. (okej, det var ölspel) jag visade även mina stekare-kunskaper och bjöd sofia på hambrugare och pommes. vi tog oss till karlskoga sedan. och påväg dit så hjälpte jag en stackars dam att hitta någonstans att sova under natten (hoppas jag iallafall). värst vad hjälpsam och snäll jag kan vara ibland.
vi tog en luftmadrass och gick till statt och där inne fick jag vår lärare jocke som var bartender, att blanda ANNISBANANIS och den smakade nästan som i Bulgarien. fick även typ fem andra att köpa den. drinken ska bli STOR. sedan bjöd vi herr skitbäst på en Kermit (för den smakar ju mint och han gillar ju mint (eller så gillar han bara ordet Mint)). kul hade vi det iallafall och det va ju tur det.

idag ska jag kanske till björneborg på en släktings kalas. undrar ifall jenny och sandra är där. skulle vara roligt att träffa dem för de har jag inte sett sen.. runt den tiden då jag hade en bruten hand och då var jag väl typ sju. (har säkert träffat dem senare men då lekte vi nog inte som vi gjorde förr i tiden) älskade att sova över hos dom när jag va liten. försöker minnas roliga saker man gjort med dom men jag känner mig ganska trög nu så jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Sofia

De va mycket roligt igår :) tack så mycket sötisar :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback