ingen fight på bryggan och en glad buss gubbe

igår åkte jag med en jättesöt busschaffis till jobbet. han hälsade på alla och var jätteglad och när vi var vid korsvägen så drog han på abba - when i kissed the teacher jättehögt och så tittade han bak lite på oss och skrattade. han gjorde min dag. efter jobbet lämnade jag tillbaka den där tröjan och av pengarna jag fick tillbaka köpte jag ett par byxor, en tshirt och en klänning. bra jobbat, annis!

på kvällen drog jag ut till stan igen och träffade pehr på hard rock, haha, fast där var jag visst lite för ung för att vara så vi gick till bryggeriet efter en stund och tog oss lite öl. på bryggan var det ingen fight denna gång, vad jag kan komma ihåg.

har redan varit vaken i ungefär fyra timmar idag, så nu ska jag nog göra mig iordning för ännu en tur på stan. and later im gonna pack my travelbag and tomorrow i will go to diggaforse. hoppas jag får träffa mina små gullungar johan och julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback