jag och katten

ingen får veta att man fastnat i ett hjul som snurrar allt fortare utan att man har kul

lina har tagit sig iväg till lysekil, smögen, eller vart det nu är rasmus lilla stuga ligger. själv är jag här hemma med katten molly som befinner sig i en liten koja som jag gjorde åt henne av ett täcke. ibland brukar jag skrämma henne lite och då blir hon arg och naffsar mig lite på handen. hon är min lilla monsterkatt.

regnet slutar inte dripp dropp dripp droppa ner från himelen. sluta nu. let the sun shine.


Kommentarer
Postat av: sofia

nej jag vet o så blir det säkeeert heller inte om jag känner mig själv rätt :) men de vore fett med nice ;P haha!

saknar dig min tok! en filmkväll när du kommit hit kanske? :) pusssss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback