båros, baros, borås.

jag blev helt snurrig när folk började prata om att gå ut igår. då tänkte jag liksom: men va, på en tisdag. va händer då liksom och varför det? öh. inte för att det är något konstigt att gå ut på en tisdag, eller någon annan vardag. det är typ då som man har det roligast. men nu var jag bara förvirrad på dagarna och kom sedan på att det var lördag igår och det betydde att jag inte alls hade jobbat klart utan har jobb både idag söndag, och imorgon måndag kvar. jag som är så trött. om två timmar är det dags att sticka. idag kommer borås till oss. det är fotboll i staden och bortalaget är borås. båros. har faktiskt ingen koll på hur man stavar till staden nu. haha. inget kändes rätt.


Kommentarer
Postat av: emma

okej tack för rösten:)<3 och kom gärna tillbak och kolla min blogg så får du se vem som vinner:) fin blogg föresten<3

Postat av: sofia

kan du inte? funkade inte ens länken? :(

2009-08-30 @ 16:59:06
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback