jag och min tjocka tunga

det blev ett besök hos tandläkaren idag. två tanter stod och grävde i min mun och jag tycker att det är jätteobehagligt. har verkligen komplex över mina tänder, fast vad har man inte komplex för egentligen tänkte jag sen och gapade stort. nu är två hål lagade iallafall och jag blev jätterädd när de sa "skumt.." tusen gånger och så är jag fortfarande bedövad. det gjorde jätteont och jag trodde att tungan skulle svälla upp mer än nödvänigt och kväva mig. (drömde det en gång, att min tunga svullnade så att jag kvävdes). men jag lever än så länge iallafall och snart åker jag tillbaka till göteborg. hoppas att bedövningen släpper innan jag sätter mig på tågen för jag vill äta mat.

idag besökte jag mammas lägenhet för kanske sista gången någonsin. hon flyttar ju till karlskoga snart och det känns lite sorligt men ändå kul och jättebra för henne. jag sa hejdå till lägenheten idag, tänkte tillbaka lite på tiden som vi tillbringat där (försökte förtränga branden) och det kändes väl ganska bra ändå. (kan ju alltid hälsa på min granne farfar, och titta in på balkongen, från deras balkong, som jag brukade göra när jag var liten, innan vi flyttade dit. då bodde det en söt liten gammal tant där).

hejdå degerfors, mammas lägehet och släkt och vänner. tjohopp. ses i höst, för jag ska tydligen tillbaka till tandläkaren snart igen. (ÅÅÅH, VAD NURÅ?)


hejdå mammas livingroom

Kommentarer
Postat av: sofia

när ska du till tandisen igen? :) JAG LäNGTAR FÖR DÅ SKA VI SEEES! :)

Postat av: Elina

Gudomligt god recept på kyckling! Läs innehållet i min blogg! =)

2009-08-11 @ 16:53:06
URL: http://klassensfru.blogg.se/
Postat av: ellinor

fint rum :)

2009-08-11 @ 17:08:26
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback