you looked at me and smiled

visst att man kan säga att jag är här i göteborg för att jobba just nu och att jobba är bra. jobbar man, får man pengar. men att jag tog ett tiotimmarspass på fredag har jag lite ångest över just nu. fan att jag ska vara så dålig på matte och inte tänkte på att det är tio timmar mellan kl 8 och 18. (liksom, är verkligen värdelös på matte) måste nu alltså gå upp kl 6 på fredag morgon och kommer inte komma hem förrän klockan 19.

jahaja, jag är så tråkig som bara skriver om jobb hela tiden men just nu händer det inte mycket annat i mitt liv. idag köpte jag ett par jeans och en bok. åt en skitgod spenat och fetaostpaj i vasa med lina. sen jobbade jag.

NU HAR JAG ÄNTLIGEN FÅTT MITT SCHEMA FRÅN OCH MED NÄSTA VECKA TILL DECEMBER!!! gud, så skönt!

Kommentarer
Postat av: Lina

ooooh långt schema ju :) får du alla dom tiderna då?

Postat av: sofia

så gött med schema nu då :) så du vet när du kan komma o hälsa på miiiig :D

men videon borde funka. Jag kan fortfarande se den ju.

2009-09-01 @ 08:47:46
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback