confused

Igår åkte jag till Karlstad, eller var det Göteborg? Det kunde man tro iallafall och det var jag nog inte ensam om. Träffade på två jobbarkompisar och vi alla tre blev lite chockade. Nu lär de väl tro på att jag inte är någon stockholmare iallafall, för vad skulle jag då göra i Karlstad? Jahaja, gick alltså på stan och det var mysigt. När man började känna sig lite hungrig framåt kvällen åkte jag till sofia och där var sophie och hanna också. vi åt pizza och godis, tittade på någon film och drack te. tyckte lite synd om sophie och hanna som tänkt tagit en buss som inte ens gick, så de fick pallra sig ut i kylan helt i onödan. träligt att det skulle vara så kallt när vi alla utom hanna var så febriga! (38,7 hade jag om man ska lita på sofias febergrej). var meningen att jag skulle sova där men det gjorde jag inte, utan alla vi feberbarn satte oss på bussen. nu är jag hos mamma och jag är jättefrisk. puss på er, nu är det en dag kvar på året. oj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback