I dont know why

Ikväll gör James Morrison mig sällskap i väntan, på någonting. Jag vet inte vad jag väntar på men någonting är det, och det är inte julafton. Jag känner mig lite nervös och som ett frågetecken. Förutom James, så hör jag ingenting annat och njuter av tystnaden emellan låtarna. Idag har jag värmt mig framför en eld, som var fin och inte läskig som den var för två år sedan. Den här var mysig och instängd i en kamin. Den elden som var för två år sedan, var hemsk och utspridd i lägenheten. Kanske är det därför jag känner mig nervös idag? Men imorgon alltså, då är det jul. Vad har man åtstadkommit i år? Jag ska ta mig en tankeställare sedan, när jag kryper ner i sängen, under mitt varma och underbara täcke som jag vill ha med mig i graven. Det, om något, vill jag ha med mig. Det täcket, är det bästa jag vet. Det ligger mig alltså varmt och hjärtat, så som ägg, kaffe och hallonsylt. God jul.


Kommentarer
Postat av: sofia

fini annis, miss u!! ses efter jul nu snart, i think.pussposs

2009-12-23 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback