Everything is never as it seems

Igår skulle det ha varit min enda lediga dag på en och en halv vecka, men icke. Fick ge mig iväg ändå och slita lite och då var jag inte den piggaste med tanke på att jag var ute kvällen innan. Då är man snäll. Fick iallafall en mysig liten tårtrast och det kändes ju bra. Nu är det en vecka kvar tills jag åker hem, om det nu blir på lucia, eller dagen efter. I dont know. Men runt där, nångång. Men kommer jag att sakna jobbet så kan jag ju bara ta på mig kläderna jag fått tagit hem att flasha runt i och leta fram en leksakskassa som säkert finns uppe på pappas vind eller kötta lite på bordet hemma. Det fixar sig nog. Ikväll ska vi baka äppelpaj och det blir smarrigt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback