första december

hej, godmorgon, godförmiddag. nu slipper jag använda mina glasögon för nu har jag fått mina linser. finally! det var så roligt en kväll på bussen, när jag hade mina glasses på. vi hade precis haft ett snack om dem och de andra sa; anna, du ÄR fin i glasögon. när det var slutdiskuterat så kom det fram en gubbe som måste ha lyssnat på oss  för han sa att han tyckte jag hade jättefina glasögon. han var söt och han hade också glasögon, fast dom var nog några hundra år äldre än mina sa han. har jobbat mest hela dagarna nu den senaste tiden och jag säger som alex på mitt jobb, att det känns som man bor där ibland. fast nu har jag bara snart en och en halv vecka kvar, sedan är jag ledig och då åker jag tillbaka till värmland tills nyår. det ska bli roligt, faktiskt. nu ska lina och jag skriva lite julkort, sedan ska vi in till stan, innan jag far iväg till mitt andra hem, jobbet. påtal om värmland och sådär så tror nästan alla på mitt jobb att jag är från stockholm. "nu börjar jag visst prata stockholmska bara för att anna är här idag!" sa angelina. men du kan sluta prata stockholmska för jag är inte därifrån. haha. hon är så rolig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

du är ju från Degerförs......

2009-12-01 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback