I get a thousand hugs, From ten thousand lightning bugs

Inte länge kvar tills jag åker hem nu, så har passat på att tagit några extrapass på jobbet. Är ledig på lördag, annars jobbar jag hela veckan. På fredag ska vi kanske hem till Melad på party och sedan kan det ju hända att vi går ut. Det får man ju också passa på med innan man far hemåt. Kan ju inte påstå att statt och ett uteställe i göteborg är samma sak, direkt. Idag är himlen klarblå och det är minusgrader ute. Det är så det ska vara i dessa adventstider, så det gillar jag verkligen. Jag hoppas så förbannat mycket att pappa kommer hit nästa helg, då vill jag gå till liseberg med honom och så slipper jag åka tåg med alla hundra väskor jag säkert kommer att packa ihop. Och sen så saknar jag ju honom också, såklart. Pappi po.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback