Jag är nitton år, konstapeln.

Nu är julen över och det är ju skönt kan man tycka. Jag som var så negativ till julen dagarna innan, fick faktiskt en helt okej och kanske lite mer än en helt okej jul. Det var mysigt och jag har ätit fett med julmat. I fredags träffade jag Sophie och Hanna, vi spelade spel och vinglade sedan in på statt. Jag tror att min bror fick den finaste julklapp man kan tänka sig. Lanceliten sjöng en fin sång, bara för han, som han tränat och tränat på så länge. Min lilla charmplutt! Igår blev jag stoppad på bron av en polisbil som frågade mig hur gammal jag var och sneglade på min lilla lila påse jag höll i handen. "Det är en plattång och ett paket!" Frågade ifall de ville se och de sa att de redan hade gjort bort sig tillräckligt och önskade en fortsatt fin kväll. Haha. Så roliga. "Men du kunde lika gärna ha gömt en vinflaska där, det hade varit smart." Degerforspoliser alltså..

Kommentarer
Postat av: hanna

ja vi måste göra om de snart!!! =) va jättekul :D puss

Postat av: Anonym

men de "lilla" Gumman beror ju på att alla i Degerfors är Alkisar....;) iallafall Nästan...Hopp.....!

2009-12-27 @ 22:06:54
Postat av: Mamma....<3

men det "lilla" Gumman beror ju på att alla nästan är Alkisar...iallafall nästan....Hopp..!

2009-12-27 @ 22:10:53
Postat av: Anonym

Det var Örebro polisen Anna!

2009-12-28 @ 10:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback