last christmas i gave you my heart

När jag kommer hem till degerfors, ska jag köpa hundra flaskor glögg och sno alla mammas lussebullar och sätta mig framför pappas brasa och gotta i mig detta, inlindad i en mysig filt och lyssna på julmusik. hittade en radiokanal med bara julmusik förut. haha. skitkul ju. julradio.se eller något liknande. jag ska iallafall sitta där, i den fotöljen som jag dragit in till vardagsrummet och bara sitta där. sitta och njuta, som om jag vore en underbar film eller en fin tavla. om ni är snälla och lugna kan ni få sitta där med mig, om ni vill. jag ska vänta på snön och kanske grilla ett äpple också.



Kommentarer
Postat av: sofia hhhhh

haha, jvälar vad mysig kanal. jul hela natten och dagen blir det ju då. kanon. annis., snart är du hemma, ska bli så myys, vi får ha myskvällar då såklart.puss

2009-12-08 @ 16:44:12
Postat av: lina

ooh mysigt det låter. julradio.se har funnit länge anna :P puuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback