my turn to go

Igår var jag på stan med lina innan jag började jobba. Vi fikade och handlade lite julklappar. På jobbet dränkte vi en spindel, sjöng lite (fast jag nynnar visst bara, typ, hela tiden, jämt och alltid) och på anslagstavlan i personalrummet sitter det en lapp. på lappen står det att jag, anna j, är veckans anställd! jag är rörd såklart. motiveringen var typ; anna har utvecklas väldigt mycket och har alltid ett leende på läpparna. hon är uppskattad av alla i teamet och ställer alltid upp till 100%. haha, naw!
idag ska jag laga nån indisk kyckling grej som jag tror kommer bli skitgott. annars ska jag dricka massa vatten har jag blivit tillsagd att göra och massa varma drycker för jag har jätteont i halsen.


Kommentarer
Postat av: sofia

men vi alla vet att du kan va lite seg i starten :) <3 jag dig!!!! massor! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback