plutten

Igår fick jag träffa min älskade lilla lancelot och som han och även lilla kulan på hans mammas mage har växt! Pommes shit. Lancelot var utklädd till tomte för att han skulle ha luciafirande med dagis och vi följde med och tittade på det. Jag tyckte bara synd om alla barn för varenda kotte som var där och tittade på, tog fram kamerorna om blixtrade som om det var en bunt med världskända kändisar där framme på scen. Man såg/hörde inget annat än blixtrarna och barnen började ju gråta. Jaja, plutten var så duktig iallafall och sedan fikade vi. Träffade även Elin och Paulina under dagen och det kändes underbart. Elin och jag åt pepperkakor med ädelost, lussebullar och glögg medans vi tittade på någon nördig tjejfilm. Paulina plockade upp mig på gatan som vanligt, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback