värmland

ja, nu är jag äntligen färdigjobbad kan man säga. har inte fått några nya tider nu över jul så att imorgon drar jag hem till värmland och där stannar jag nog tills början av nästa år. gud va länge det låter men det är väl ungefär tre veckor. idag fick jag jobba 5 timmar extra och eftersom jag inte kommer att jobba någonting nu på tre veckor så är det klart att man jobbar de där extra timmarna. det kommer att kännas kosntigt nu att lämna göteborg tycker jag men det ska bli skönt. hemma i värmland ska jag ta det lungt för det behöver jag, har nämligen varit riktigt stressad den senaste tiden. ojojoj. förut när jag åkt hem har det bara varit jobbigt för då har man ju varit hemma typ fyra dagar och det hinner man ju knappt göra någonting på. jaja, måste sova nu för ska åka tåg imorgon klockan åtta och ska upp klockan sex. tjohej, hejdå götet och god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback