vill du se en stjärna, se på mig

Igår började jag titta lite på Holiday, ungefär tills Cameron Diaz hittade hennes lilla stuga hon skulle bo i över jul, för att hon ville komma bort från stress, jobb och allt vad det nu var. Det är ju precis vad jag gör, ungefär och jag vill inte uppleva någon annans "escape-from-the-vardag" så jag stängde av tvn och började leka popstjärna och provade massa gamla kläder. Haha. Det var mycket roligare och jag eränner att det är sånt jag brukar göra, showa loss när jag är ensam hemma. Ikväll kommer det väl dyka upp ett och annat huvud utanför våra fönster här hemma för att se en skymt av mig. Jag är som Hannah Montana. Jag kallar mig själv för Annah Montansson vid dessa tillfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback