VV - Viktiga Vattnet

Nu blir ni säkert chockade, det blir jag med. Jag har börjat dricka vatten de senaste dagarna. Typ en halv liter om dagen, från att knappt ha druckit ett glas om dagen. Gud så bra, men jag tycker fortfarande det är skitäckligt, men känner att det är dags att skärpa sig. Hur kan man tycka illa om vatten egentligen? Förut drack jag minst en liter iallafall om dagen, sen bara.. Nä, blä. Bu för vatten. Jag mår illa. Ungefär. Vatten är bara gott efter att man klippt en hel gräsmatta en het sommardag i juli. Men nej, nu ska jag skärpa mig. Vatten är ju livsviktigt och min hud kanske blir lite mindre torr, skorpiga, frasiga eller vad de nu är. Och så har jag ätit en massa blåbär, och då menar jag EN MASSA. Pappa hade visst fem stora påsar sedan i somras i frysen och de små bären bara skriker efter mig, det kan jag höra.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hade du slutat med vatten :O Du och Pau som alltid tog vatten i matsalen! :O :O :O

2009-12-23 @ 20:52:57
Postat av: anna

haha, jag fördrack mig väl på det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback