you would not believe your eyes

lyssnar på owl city - fireflies och jag har inte tröttnat på den efter tusen gånger ens. jag vet inte vad det är men den gör mig glad. det är en sån låt som jag och paulina kan sitta och lyssna på tillsammans om och om igen. bokade tågbiljett förut och jag åker hem imorgon. har packat hela morgonen och nu vräker jag i mig pasta, som inte ens är färdigkokad, och någon pastasås och massa ketchup för snart åker jag till kingen. jag hoppas att ni där hemma vill leka med mig när jag kommer hem. jaja, nu har jag ont i magen och ska åka och hämta ut min biljett nu på centralstationen så jag inte glömmer bort den. varför ska jag alltid skriva blogg när jag är stressad? nu måste jag åka. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback