angus

här sitter jag, ensam hos lina och rasmus med mollan i knät och är glad! skickade iväg lite jobbansökningar igår till några BK i göteborg och såg nu på morgonen att jag fått svar från delsjömotet! (jag som tänkte skippa det stället, haha) woho, det stod att jag nog kan få sommarjobb där! ska höra av mig när studenten närmar sig. haha BK är väl inget drömjobb men vafasen, jobb - i GBG! jag hoppas :) nu ska jag ge mig ut på en promenad i snön. (jag ville bort från det vita, men självklart snöar det här också, typiskt) har nog aldrig sett snö i gbg, om inte snön på liseberg räknas, hehe. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

men vad kul, grattis :D

Postat av: paulina

men kuuuuuuuuul :D:D:D:D

2009-02-19 @ 15:16:06
Postat av: hanna

vad roligt!! :D

2009-02-19 @ 18:59:27
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: sofia

ja anna kan va duktig ibland :D

2009-02-19 @ 22:28:34
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback