cool

alltså jag skulle kunna raka mig, skära mig eller skrapa mig med mina otroligt torra händer. jag kan förfan inte ens tvätta händerna utan att det GÖR ONT i nästan hela kroppen (inte riktigt, men ändå). det svider som tusan, och det hjälper inte att smörja in. jäkla hud alltså! sen att vi har praktik och spenderar den mesta tiden med händerna i handfatet ungefär (vi har ju haft stina i hygien), gör väl inte saken bättre, hehe. ser lite småroligt ut också. händerna - illröda. sen helt plötsligt - normala armar. hejhopp så är det normalt liksom. blä. (ska vl inte klaga, tur att armarna är okej. hallå)

nu borde jag sova för jag ska upp tidigt imorgon, jobba till fyra och sedan kommer sofia hit. hehe. vi ska klyra ut hur vi ska bli coola & tyffa. vi kanske behöver bli det. hahaha. detta går ju inte, haloooooo! egentligen borde jag nog städa. min säng = ett klädberg. golvet = ett kläd-sko-massa-skitsakerhav. i längden så funkar det inte att bara ösa under alla kläder under täcket, var ska man sova liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback