det var samling

med lite kaffe och en kokos&lime muffins sitter jag nu här och väntar på att baywatch ska börja. funderar på att skippa träningen idag för att istället ägna mig åt städning och projektarbete. kul människa, men det behövs göras kan jag säga. träffade sofia förut på busstation, det var världens samling där, helt galet. det kom in gäng från alla håll, en konstig och väldigt glad gubbe kom in och klappade händerna, och alla hörn var upptagna. där satt vi, i mitten och skrattade lite åt människorna. sen sa vi hejdå, ses imorrn och jag tog den blåa bussen och hon den gula. blir mys imorrn! katten, gullan, mcpeddo och villduhachips-helen kommer hit, vi ska göra pizza och kolla film. MYSPYS.


tänk er pau istället för kajsa, så har vi gänget här på bild! höhö

Kommentarer
Postat av: hanna

jag glömde papprena i skolan såklart och sen hann jag inte gå in på datorn när jag kom hem förut! :S men vi kan väl kopiera dom imorn elr ngt? :) <3

Postat av: paulina

kunde du inte ha klistrat in mig istället :( mcbacon

2009-02-05 @ 22:36:01
Postat av: annis

haha, ja tänkte göra det först men sen så tänkte jag att folk kan få fantisera lite om dig istället ;) grrrrr mcpeddo.

2009-02-05 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback