första dagen på praktiken

att jag är klantig är väl ingen nyhet direkt. idag hade jag & sofia vår första praktikdag på masten. det första jag gjorde var att hälla ut en hel salladslåda över salladsbuffén som vi precis gjort färdigt. ja, men det är bra jobbat annis! kul att jag är bra på någonting, hehe. de tyckte iallafall att jag är modig (HA!) eftersom jag var den första som vågade skrika i mickrofonen första dagen och även den första praktikant (typ) som dricker svart kaffe. hehehe. jag är rätt häftig jag. det har tydligen bara varit mesar där förut verkar det som. haha!


 

Kommentarer
Postat av: Sofia.

haha! och hahahahahha! ingen är som du annis! ganska duktiga är vi ändå :D

Postat av: Anonym

hahahaha vi är bra härliga vi, krabban i snön : D

2009-02-23 @ 17:42:46
Postat av: Anonym

ja men de klart att vi är :D men tyst gedig! jag kanske tycker om snö? :O

2009-02-23 @ 18:52:13
Postat av: Anonym

haha , så Mariella o Hanna är mesar? :p

2009-02-23 @ 18:53:39
Postat av: Anonym

hahaha, tydligen :D men mariella dricker väl iallafall kaffe? haha:)

2009-02-23 @ 19:35:42
Postat av: lina

haha tur att du är en tuffing anna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback