annis födelsedag & alla hjärtans dag

halloj, idag är det ingen vanlig dag. nä. alla hjärtans dag & min födelsedag, huhu. när jag var liten hatade jag att jag fyllde år på den här dagen, tyckte det var så pinsamt och tråkigt att jag inte hade nån "speciell" & "egen" dag. så att jag brukade tänka att jag fyllde år i juni ibland.

idag vaknade jag upp hos lilla gomman sofia, solen lös in så fint, det var mysigt och vi käkade frukost med anki. hängde med henne hem inatt efter partajandet i örebro. vi tänkte att vi skulle på efterfest eller äta pizza, men ångrade oss sen och gick hem och sov skavfötter :] hähä, tur var väl det kanske.

det var skitkul igår, vi började med att dricka lite vin hos linnea & stoffe, sedan drog vi vidare till örebro, där resten av gänget var :] det blev en sväng på pastabaren & sedan massa dans på satin!


sofia kan konsten att koka perfekt kaffi, hihi:) fikasofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback