hej mitt vinterland

tja, här sitter jag med frukost och tittar ut i det mysiga vinterlandet. okej att man vill ha vår nu men hur mysig är inte den snön vi har nu, plus att solen är påväg fram. huhu.

idag har vi dryckeskunskap och alkoholhantering. efter det blir det väl lite projektarbete, sen ska jag och sofia göra glass och kokosbiskvier tror jag. och ja, efter det så blir det pluggning för hela slanten! för man måste hinna med stinas tåg, det går inte lämna in det en sekund för sent. sådan är hon. men det är väl rätt egentligen. har man sagt en tid så ska det ju vara den tiden. men åh. jobbigt. har ju knappt börjat på arbetet!

idag blir det tydligen linsfritt.. linser! komsi komsi, var är ni? :(
HEJ ONDA HUVUD RESTEN AV DAGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback