känn ingen sorg för mig

det var riktigt tråkigt att åka hem igår. kände verkligen att det var jättejobbigt att åka därifrån. ni anar inte hur mycket jag längtar till sommaren, jag hoppas på det bästa! men nu är man hemma igen, lovet är påväg mot sitt slut, jag är genomförkyld, jag är trött och nästan nyss hemkommen från arvika. de var ingen höjdare att åka dit kl 7 imorse, spela en match och sedan åka hem direkt. men vann, det gjorde vi, hur dåligt jag än spelade. det är nog bra om jag får ta uppehåll igen, för jag känner att jag inte orkar lägga ner tid, jag har ingen lust och jag spelar apa. jag orkar inte ens bry mig om jag spelar sämst match efter match, även om det drabbar laget. då ska jag nog ge upp.. och då tänker jag inte börja igen än på några år. ni får fan stoppa mig ifall jag "ångrar" mig igen. det var på tok för tidigt nu när jag började igen kände jag.


Kommentarer
Postat av: Sofia.

hur gör vi imorgon ?

Postat av: Sofia.

okej, ja de kan vi göra, vid lidl? nån gång, hur lång tid tar det fördig att gå dit?

2009-02-22 @ 15:35:20
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: Sofia.

jaha du men då är väl jag typ där lite efter halv eller mellan halv o 20 i :P

2009-02-22 @ 16:33:35
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: lina

saknar dig ju.. kom hit igen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback