svenska språket

jag har hört att vi ska ha "muntlig meny" imorgon på serveringen, eller vad man ska kalla det. ohmama, jag vill inte! kanpankor hit och kanpankor dit säger jag bara. alla former av redovisnigar går åt skogen för mig. jag tappar bort mig, blir nervös, vänder på ord, gör bort mig, glömmer saker m.m. och är det någon som har bra ordförråd så är det väl jag. "öh, eh, va, åh, asså, mm, japp, aa, ehhää, vahetere, jaha, men, aha, vadå, typ, oså, sen" är väl mina mest använda "ord" och när jag ändå är inne på sånt där så hatar jag krångliga och svåra ord. jag hatar svenska. jag är så dålig. det var så bra när man var liten och hittade på egna språk titt som tätt. japp. tur att jag har paulina dumbom iallafall som förstår mig ;D


dumbomen och jag

Kommentarer
Postat av: paulina

ja klart jag fattar allt ;D

2009-02-06 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback