tre timmar bowling

tryckte i mig lite frukost imorse, för att sedan dra iväg till karlstad för dubbla bowlingmatcher.
fick stryk i första matchen, men i den andra dängade vi skiten ur dom. jag höll på att dö av smärta (har en blåsa mitt i handen, nagelbanden är helt trasiga och jag har fett ont i ryggen), trötthet och hunger men hade visst bara tio kronor med mig, och det fick gå till kaffe. sedan fick jag gå från nobel till stan, kändes fett ovärt och sitta där och vänta i en halvtimma. gick väl och vinglade lite där men tillslut kom mamma. nu har jag äntligen kommit hem och tryckt i mig paj & sallad. det satt FINT.

ja, men det var tufft. tycker synd om resten av laget som hade match i linköping och sedan i kumla. fasen, först blev deras första match framflyttad, och i kumla måste de spela i två omgångar, eftersom de inte har tillräckligt med banor! wohu det blir en jävla HELDAG för dom!

idag ska jag till pappa, som kommer hem från norge idag.


Kommentarer
Postat av: lina

shiit va jobbigt för dom. Kan inte ha varit kul, kumla också :P Hoppas dom vinner matchen annars lär det kännas rätt ovärt;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback