chezzzz amiiiii

det blev en mycket trevlig kväll igår. det började med att vi käka lite god tacopaj och drack vin hemma hos lina & rasmus. när vi var mätta och belåtna slog vi oss ned på golvet och spelade alias. alexander & jag var skitbra och vann! man & fru skitbäst helt enkelt! 

sedan åkte vi in till stan och mötte upp en danssugen och glad sofia. vi gick in på chez amis där vi hamnade vid ett bord fullt av småroliga killar. vi sjöng värmlandsvisan, pratade om små olyckor och turbaner och drack lite mer vin. även fast det var trevligt där så ville vi inte stanna där hela kvällen, (vi ville ju dansa) utan vi drog vidare till bryggeriet. några killar trodde jag jobbade svart med att locka in folk. men nej. men pengar fick jag hur som helst. en hundring inne på toaletten (sist var det tjugo). 

 

snart ska jag & lina åka in till stan en sväng, sedan hem och äta innan jag åker hem ikväll. hade velat stanna tills imorgon men då ska jag till arvika. fasen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har bara en sak och säga... Fantomeeeeeeeen!

2009-02-21 @ 18:35:09
Postat av: annis

fant-o-män! haha

2009-02-21 @ 21:06:00
Postat av: Anonym

Har en sak och berätta för dig!

2009-02-21 @ 21:16:06
Postat av: Anonym

speak!

2009-02-21 @ 21:19:26
Postat av: Anonym

Ne, vi tar det via snigelposten :$

2009-02-21 @ 21:41:48
Postat av: lina

haha värmlandsvisan ja, juste ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback