på en spårvagn nånstans

det var helt underbart att bara strosa runt i staden. köpte kjolen jag sneglat lite på, dock känner jag nu att efter en mc chicken junior, så var den lite för liten. haha. men jaha. så nu blir det hårt. sedan köpte jag ett linne som det var ett hål i. ojoj. lyckat annis, lyckat. som tur är så har jag inte hittat något fel på väskan ännu som jag också köpte. 

 

nu är jag hemma iallafall och leker ballerina, pratar med katten (vi förstår varandra bra), nu slickar hon mig lite på hälen. annars så väntar jag på att lina ska komma hem från skolan. då ska vi göra käk!

 

jag pratade med madde förut som visst också var i göteborg, på linnégatan. hade varit kul att träffa henne men hon var bara där i buisness, haha. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

våran madde? va hon där med sin fader? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback