jobbiga linser

gick till synsam idag och frågade ifall det finns några bättre linser för mig, jag är så jävla torr i ögonen och nej, ögondroppar hjälper ej!. men det finns tydligen inga bättre för mig, har redan de fuktigaste, eller något. fan! jag orkar inte med de här linserna och jag vill verkligen inte ha mina glasjävlaögon. jag vill ta bort mitt synfel. fast det verkar helt galet, man ser ju hur de skrapar på ögat under hela "behandligen". man kan ju inte direkt blunda under tiden, det vore ju misslyckat. jag hatar verkligen er lyckliga med bra syn som slipper detta krångel (inte för att det krånglar för alla, men, för mig) böhö på er!


Kommentarer
Postat av: din vän!

naaaw :D <3 du steker också jätte bra!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback