plugga vidare?

är sugen på att söka till bartenderskolan i göteborg någon gång.

* Bartenderutbildning
* Flairingutbildning
* Serveringsutbildning 
* Barmästarutbildning
* Vinutbildning
* Baristautbildning

jag vill lätt ha en bredare utbildning. vill bli kung i baren! tjoho. alltså, ibland känner jag verkligen att jag ångrar att ja valde att gå hotell och restaurang. men när jag tänker efter så.. gör jag verkligen inte det! tycker det är så jävla kul egentligen och jag vill ärligt talat inte sluta skolan. haha. nörden. så att man kanske ska ta och plugga vidare? och då står det mellan att plugga till bartender eller den dära caféutbildningen som jag och sofia hittade! något kockjobb är nog ingenting för mig, tyckeer inte ens att det är roligt att laga mat, så någon matutbildning kan jag ju glömma. skulle aldrig palla att lukta matos resten av livet :p
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback