gårdagen och massa mat

nu har jag upptäkt att mammas räkmacka inte är någon bra bakfyllefrulle. hehe. hon öser på med majonäs (citronmajonäs), det var typ en stor klump med äggulor och äggulor är äckligt, smörgåsgurka, skinka. men, om man skrapade bort litervis med majonäs så gick det att äta äggvitorna och räkorna iallafall. nä. nu ska jag ta mig lite kaffi.

vi hade kul igår föressten! jag, sarah, carro och pillan var hemma hos emelie och hennes kompisar. sedan drog vi till statt och dansa hela kvällen. när vi märkte att klockan hade dragit iväg så åkte jag, sarah och jimmy till viking och tjocka oss med pommes och pirre och ketchup. japp. ketchup. höhö. men vadå, jag har ju hamburgedressing på pizza. hehe. när jag kom hem slank en leverpastejmacka ner också. alltså hallå.

om två timmar kommer sofia hit, vi ska laga lyxmat ;D

men MATBLOGG.COM eller! åh. jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback