72 smurfar

nu har jag precis ätit upp min älskade äggsmörgås och en massa kaffe. det behövdes kände jag! när jag kom till busstationen efter att jag hade slutat skolan, hittade jag inte min ipod, och kom på då att jag hade lagt den över mitt skåp. så det var bara att traska tillbaka, man vill ju inte riskera något när det smyger runt en tjuv på HR..  men men, ipoden låg iallafall kvar där, ensam och rädd.

onsdagar är alltid sjukt sega. samhäll, sv och religion, näringslära och servering c.
på serveringen hade vi servettbrytnings-prov, hade "smurf-plockar-tävling" (plockade champinjoner, tappade vi smurfarna på golvet så dog de, såklart, gällde även om vi "gafflade" dem) och övade på att servera de små smurfarna och vatten med fatservering. haha, fett svårt, men kul faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Sofia.

riktigt rolig lektion faktiskt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback