a lover or a friend

jaha, har inte skrivit sen jag var i göteborg. kom hem runt klockan nio igår kväll. var en halv minut seriöst från att missa tåget. om ens det. haha. så jäkla typiskt. först missade vi bussen, sen när väl nästa buss kom så gick den självklart SÖNDER! halluuuu? panik ungefär. men ja, vi såg en annan buss så vi sprang ut ur bussen och fick alla passagerare med oss ut och in på den bussen och hann PRECIS i tid till 18.02 då mitt tåg gick! haha lite kul.

idag vaknade jag upp med världens halsbränna, håller på moch bränns ihjäl fortfarande ungefär. (sen har jag nog åkt på någon form av nackspärr också) men ja, det var skola som gällde idag iallafall. dryckeskunskap, prov i alkohollagar och projektarbete.


snart fyller jag år igen! hur bliiiiiiiirde? hoppas på pasta ;) haha

Kommentarer
Postat av: sofia

vi är söta och det är snart 1 år sen den där bilden togs :D haha vi kommer få de bäst på din dagen innan födelsedag :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback