big and chunky

idag övade vi på att göra hovmästarsås i matsalen, som vi ska kunna göra inför gäster, på serveringen. stod med en vagn och vispade ihop såsen på mindre än två minuter. min blev helt perfekt fick jag höra ;) annars idag höll vi mest på med vårt fest måltids-arbete, och sen hade vi hotell, där stina skickade hem oss en halvtimma tidigare, denna vecka också, haha. och det är inte ens henne vi har i hotell. stackars robban. i vår blir det studiebesök på nåt hotell i karlstad, vi stänger restaurangen en fredag och drar dit, käkar och så ska vi göra också. blir kul!

idag ska jag plugga islam som vi har prov i imorgon och göra ett svenska arbete som jag inte ens påbörjat, som också är tills imorrn!


"gå hem med er nu!"

Kommentarer
Postat av: Sofia.

ja de klart vi ska :D

jag glömde mina svenskasaker i skolan så ja kan inte skriva klart :S men mitt va typ klasrt så kanske hinner innan lektionen imorgon. eller får man lektionen på sig imorgon ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback