det gör ont i knänen!

jag kan varken svenska eller engelska verkar det som. vart hör jag hemma egentligen? det är så förvirrande med språk tycker jag! om någon utländsk kommer och beställer av mig tänker jag spela döv. då får de nöja sig med en kall cola. haha. vi skulle översätta menyer till engelska idag och redovisa inför klassen. mattias hjälpte mig och läste varrannat ord. "lemon.. lemon.. lemon.." "eh.. chocoLAD" haha hatar engelska. "with white".

idag fixade jag & sofia praktikplats på masten. fast stina tycker att jag är för mesig för det stället. haha, men hanna va ju där ;) jaja, men nu får vi se ifall jag ser mattias på hockeyn som jag INTE ens ska gå på. ska bli spännande, hähä.


Kommentarer
Postat av: paulina

HAHAHHA en kall cola!

2009-01-28 @ 19:04:03
Postat av: hanna

haha:D ja va ju där ja ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback