extra sovmorgon

va gött, idag slipper vi samhäll pga någonting, så vi börjar kvart över tio och har bara två letkioner idag. efter skolan ska vi fixa lite med projektarbetet och senare ikväll har jag träning. och imellan det ska jag försöka mig på att beställa en tågbiljett till götebööörg, höhö. ska åka kl två nästa fredag! ( nu blir stina glad, jag kan va i skolan till kl tolv iallafall. wohu ) åh, va jag längtar! :] på tåget får jag väl plugga. har ju sjukt jävla mycket prov och dylikt nu. stort hygienprov, islamsprov, ekonomiprov, prov på alkohol-lagar, hotellprov, svenskaredovisning, matkunskapsarbete, sofia & jag ska göra en egen meny och laga till den och fixa till boforsarna, projektarbetet, och alla prov är innan sportlovet! alltså, HELT GALET!! plus att vi måste hitta praktikplats!

nu blir det kaffe.


Kommentarer
Postat av: Lina

haha ja verkligen!

Låter som en bra dag, säg till om jag är hemma näru ska beställa så kanske jag kan ge dig en hjälpande hand! Fast på eftermiddagen sitter jag nog i skolan med några och pluggar tror jag. aja PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback