friday i'm in love

äntligen fredag, idag tittade vi på en chokladfilm som mest bara jag, sophie, sofia & mattias verkade tycka vara intressant. gubben gjorde så jävla fin choklad så det va ju inte klokt! har kommit fram till att jag ska jobba med choklad någongång i livet. huhu, gott.
 jaja, kom nyss hem nästan. jag missade bussen efter skolan så hängde med sofia l hem och hämtade lilla hugo som vi gick på en liten promme med. jag svär att det verkligen är den finaste lilla hunden jag nånsin sett! verkar vara fler som tyckte det, för varenda liten kotte stannade upp och kunde inte slita blicken från honom och stannade och klappade på honom :) sen såg vi sofia h på stan, så vi försökte hinna ikapp henne, men hon gick ganska så snabbt den tjejen om man säger så. haha.

nu börjar det lukta mat, mhm!


världens bästa sofia lindgren & jag!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

världens bästa oss! ja men hon sprang ju typ, man hann verkligen inte ifatt henne :P

hugo är sötast! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback