imorgon bär det av!

har fortfarande inte packat klart än, får sån ångest så vill bara åka och lämna allt hemma ungefär! kommer ner kl 4, då drar vi och handlar lite behövliga saker, drar hem och frässshar till oss lite, käkar pirre och så och sedan kommer sofiero till oss. (sofia)

ska till skolan imorgon innan. måste redovisa min bok på svenskan. kommer väl få redovisa inför hela klassen, skulle inte förvåna mig. monika är tusen gånger värre än hitler-kerstin som vi hade i so på högstadiet. så att, om jag får redovisa inför hel-klass, så fejkar jag en död och försvinner lite tidigare till göteborg tror jag! så får det bli!



pusss pusssss ha det så bra i diggaförs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Heej nu kommer du snart ;D va roligt! kommer och möter upp dig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback