mitt tvåtusenåtta

2008

januari
- inget minne av knappt
- stockholm

februari
- jag fyllde 18

mars
- men jaha. inget minne..
- soppan fyllde 19

april
- men huhu suck :)
- madde fyllde 18
- madde hade "maskerad" hahahahaa

maj
- men va har jag gjort detta år egentligen?

juni
- slutade 2an
- klassfest
- sommarlov
- hanna fyllde 18

juli
- lina fyllde 20
- göteborg
- strömstad
- norge

augusti
- började 3an
- göteborg
- sofia l och pau fyllde 18

september
- men hände där då?

oktober
- gav upp "utelivet" i kga och satsar på öret istället
- praktik?
- göteborg

november
- sofia fyllde 19
- många besök på pasta skulle jag tro!
- göteborg
- mamma & brorsan fyllde år

december
- pasta ..
- göteborg
- lina kom hem
- fira jul
- juldagen
- nyår
- många fika

om jag ska säga något om året så kan jag väl säga att de senaste månaderna var roligast. för jag kommer knappt ihåg någonting från början av 2008. så bra minne har jag. (helluuu oldie.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Götebarg måste ha variot roligast =D=D=D

2009-01-05 @ 12:46:16
Postat av: Lina

anna har du varit hos mig fem gånger? det är bra gjort det :D saknar dig redan ju.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback