palla om jag blir sjuk nuuu

hade nästan tänkt stanna hemma idag, kände mig småkonstig när jag vaknade. men drog iallafall till skolan och var med på samhäll. efter det orkade jag inte mer. bara för att jag har har klarat mig så längre från att vara sjuk nu, så kommer jag säkert bli det nu, när jag absolut INTE vill vara sjuk. kommer väl vakna upp med världens feber på fredag. skulle absolut inte förvåna mig :( min vanliga tur!

när jag kom hem tittade jag på kärlek på menyn, den är så sorlig tycker jag. sen så har jag precis ätit lite pankakor med massa hallonsylt. typ öste på. mm så ska det vara! hallonsylt är livet!



soppis poppis var tillbaka idag iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Sofia.

ohh den filmen vill jag se, :)

Postat av: Sophie

Ja när jag kommer tillbaka efter en vecka borta ja då försvinner du. Bli frisk! Ha det så kul i Göteborg =)

2009-01-22 @ 22:39:36
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback