pau och jag vaaaa

anniss säger:

hör av däj vaaaaa

Paulina säger:

dä görjaaaaa ;D

anniss säger:

näru veeeeet

anniss säger:

hshhs;F ögtt

anniss säger:

;ME BRA JA SKRIBVER

Paulina säger:

aaaa hihihihi

Paulina säger:

ohoho

anniss säger:

HAHAHA

Paulina säger:

JA DE HGÖRU

anniss säger:

HAHA du em

anniss säger:

orkakr ej

Paulina säger:

HAHAH

Paulina säger:

GÅ I LÄGG DIG

anniss säger:

tämk po, en som lär sig svenska slukke läsa det hära hahahhaa

anniss säger:

han skulle tro vi prata danska

Paulina säger:

HAHAHAH

Paulina säger:

typ

anniss säger:

MJA

anniss säger:

hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa ska svpa

anniss säger:

elelr släa

Paulina säger:

GONATT GÅ NU

anniss säger:

L Ä S A

Paulina säger:

OIRKAR INTE ME DIG

anniss säger:

JO

anniss säger:

bvockca mig då

anniss säger:

mpohahaha


alltså charmiga, ibland blir aj så trött på din pangis.
(orkar itne ändra för ja vet att hon fattar att det ska stå "ja" och "dig" där i meningen)
(och "inte" i den)
föressten så vågar hon inte blcoka mig. HA! pangusen.
(sen så kan jag föressten itne danska så ja vet inte ens om de är likt)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe tack så mkt, hoppas det går bra, börjar bli nervös nu. Hm typ som sist tror jag! :) Får se om jag hinner idag! Pussanna!

Postat av: Sofia.

HAHA! får se om vi orkar med dig ikväll, så knäpp du va i skolan ida vaaa? :D

2009-01-16 @ 15:13:02
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: paulina

HAHAHHA du är hemskt dålig på svenska bangos

2009-01-17 @ 23:30:03
Postat av: aaanniss

HAHAHA you know, det är dte jag alltid har sagt, mhöhöh :d

2009-01-18 @ 00:02:27
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback