så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting alls

pau var här och färgade håret på mig förut, blev mörkbrunt ungefär! känns rätt gött faktiskt. nu typ dör jag av trötthet kan jag säga er (ganska konstigt, efter allt detta kaffe jag hävt today), tvingades gå upp kl 6 imorse vilket inte var sådär jättehärligt, efter inte alls många timmar sömn.

jag vet vad som måste göras
men ändå sitter jag kvar här
i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i
jag försöker att strida mot känslan
men den är rädd och den spelar ett spel nu
jag får för mig att jag kan vara kvar men vet inte hur

men jag vet att ja döljer en sanning
att väntan inte leder nånstans
jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

Kommentarer
Postat av: Sofia.

ja att locka bort honom från korven va du bra på :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback