the truth

tio sanningar om mig

1) jag är rädd för maskar, sniglar, grodor, fiskar och fåglar.
2) jag tycker att korv är vidirgt. lukten, smaken, konsistensen.BLÄ!
3) jag får ångest bara jag tänker på framtiden.
4) har konstiga tvångstankar.
5) brukar säga/tänka konstiga ord /sätta ihop ord (typ makrillslampa, vem säger sånt liksom?)som inte alls passar ihop för mig själv och vara stolt över att jag säkert är den enda personen i hela världen som säger just DET ordet just då, kanske tom den dagen!
6) jag älskar äggmackor och hallonsylt & kebabsås (jättegott på rostade mackor, bara så ni vet!) och skulle kunna äta sylten och kebabsåsen till det mesta tror jag.
7) kaffe & öl är mina favoritdrycker. jag gillar inte dricka.
8) är alldeles för nervös utav mig och hatar att prata i telefon.
9) om jag ser ett löv som faller ner så MÅSTE jag trampa på det, eftersom jag är den första personen som trampade på det lille lövet. då känner jag mig speciell!
10) jag är rädd för att åka bil (tror hela tiden att min stund är kommen ungefär), därför vill jag inte ha körkort, så sluta tjata!

såå, nu vet ni det!


Kommentarer
Postat av: liina

haha men hur söt är inte du då ;D

2009-01-27 @ 22:12:53
Postat av: anniss

hahaha, now you know the truth:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback