wait for something better

åh, lika kallt ute idag. och nästan lika kallt inomhus känns det som. -17 grader utomhus. 17 grader inomhus. JAG DÖR. vart ska man ta vägen? våran värmepump här hos pappa fungerar inte. och jag som är så extremt frusen av mig. min kropp är helt lila, seriöst. men nu kom iallafall pappa hem, så han har satt igång en brasa. jag vågar inte göra det själv för jag är lite smårädd av mig. eller lite.. mycket snarare.

nu har jag precis vinkat hejdå till min syster lina. hoppas hon får en trevlig tågresa med sin tjocka kemi/matte/whatever-bok på engelska. hehehe. japp. kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: Sofia.

jaaa, snart. jag vet inte när jag kan :P hmmmm? :P

Postat av: IOS EL

Värmepumpar skall ej användas under -15 grader :)

2009-01-05 @ 12:47:24
Postat av: Lina

saknar dig med :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback