varför måste vi döda varandra?

alla jävla sladdar alltså! konstigt att jag fortfarande lever så många gånger jag har trasslat in mig och snubblat på dem.

nu ikväll var jag ute med pangis och holm en sväng, körde runt möckeln först, åkte tillbaka för att hämta bankkort, var typ några cm från att köra på en liten hund, gubben verkade inte bry sig, pau skämdes och ville dö, åkte tillbaka till karlskoga, åkte till typ alla kga:s bankomater för att få ut lite cash, men icke sa nicke, inga pengar fick vi. blö. vi behövde nämligen pengar till bensin och godis. men. ja. vi fixade bensin tillslut. men inget godis. fan. ööh.

imorgon ska jag fika med sofia, blir najs det vaaaaa!

TJINGPLINGPLONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback