det fanns för många nudlar

ja, idag blev det alltså fika med sofia! fikatjejerna ju, haha. det kryllade av massa barn runt omkring oss som var väldigt intresserade av oss tror jag. "men söta små barn" som prusiluskan säger. när vi hade fikat färdigt yrade vi runt på willys en sväng, och sedan gick vi till den där kines-butiken för att köpa nudlar. hahahaha, roliga. vi kunde inte bestämma oss riktigt, fastnade där en stund, i nudelparadiset.
när jag kom hem så kom jag inte hem. (lät konstigt) blö. ingen hemma. inga nycklar. åkte ut på en runda till karlskoga igen med pau och nicklas precis när jag gått av bussen. trevligt det.

på tisdag iallafall så ska vi käka pizza. haha, alla dessa planer alltså.

nej, nu blir det nudlar. jag blir försökskaninen här. sofia skulle tydligen äta kyckling och ris istället. höhöh. (ja. då vet ni också det.)


sofia skålar, haha


Kommentarer
Postat av: Paulina

jag vill med vara vuxen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback