göteborg

igår kom jag runt kl 4 till göteborg, åkte hem till lina, rasmus & molly och käkade pizza! sen åkte vi och mötte lille sofia och vi drack lite vin och gjorde iordning oss för kvällen.

 

jag & sofia hos linas kompis carro i världens jäkla lägenhet i vasastan.

 

pooosar självklart!

 

vi drog till bryggeriet där rasmus, alexander och crisse också var.

 

haha töntarna på toan. jag hittade pengar, göttgött. det var kasnke lite sliskigt folk där. haha killen i trappan. gubbe på dansgolvet. en tjej från brasilien som ville vara med oss, pinsamt, men hon hade ju tappat bort sin kompis. haha. rolig.

 

sofia, brasiliens kompis, brasilien själv och jag. haha.

 

rasmus & lina

 

sofiero & lilli annis

niccolo, misshandlade annis och min man alexander

kom väl hem runt 4, käkade paj, godis & chips. här säger sofia & lammet godnatt! haah söta

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha sweet ;D

2009-01-24 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback